loading...
سایت سرگرمی و تفریحی آسمان
ترانه بازدید : 714 شنبه 22 آذر 1393 نظرات (2)

میهن نیاز001


سایت نیازمندی های میهن نیاز افتتاح شد.بعد از حضور موفق شرکت بوبک نوآوران پارس در زمینه خدمات ارزش افزوده پیام کوتاه(NoSmS.ir) ، اکنون دومین سایت شرکت تحت عنوان "رسانه نیازمندی های ایران" افتتاح شد . جهت ورود به سایت از آدرس http://www.mihanniaz.ir استفاده نمایید. کاربران عزیز جهت درج آگهی ها و تبلیغات خود در این سایت میتوانند هم اکنون اقدام کنند.درج کلمات کلیدی برای تبلیغات ، ایندکس سریع در گوگل و انتشار آنلاین آگهی ها از ویژگی های برجسته سایت میهن نیاز می باشد.

با ثبت نام در سایت میهن نیاز ، 20هزار تومان اعتبار اولیه دریافت نمایید.

ترانه بازدید : 372 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در ادامه جشن فرهنگ و انقلاب الهام چرخنده در ادامه این مراسم روی سن آمد و در خصوص اتفاقاتی که اخیرا برایش بوجود آمده گفت: خوشحالم که هنوز زنده‌ام و به مناسبت 13 رجب تولد آقا امیرالمومنین در پیشگاه دانشجویان و اساتید محترم در عرصه هنر و فرهنگ هستم.

چرخنده ادامه داد: بعد از پخش اظهار ارادتم در آغازین روزهای بهار به رهبر انقلاب اتفاقات عجیبی برایم افتاد و این اولین باری است که در خانه فرهنگی خودم صحبت می‌کنم. دقیقا بعد از پخش این ویدیو بود که من از شبکه‌های مختلف منافقان، صدای آمریکا و مخالفان صحبت‌هایی شنیدم و همچنین برخی دوستانم در عرصه سینما نسبت به من خیلی لطف داشتند و پیامک‌های مختلف برایم ارسال می‌شود. متوجه شدم که چقدر از دستم ناراحت هستند و چقدر از این کلام من پریشان شده‌اند.

این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: در همان شرایط بود که دلم شکست و غصه دار شدم. اما همان لحظه یاد فرمایش حضرت امام (ره) افتادم که گفته بود هر وقت دشمن از شما تعریف کرد ناراحت شوید. بعد از این جریان تلویزیون‌های مختلف شروع به فحاشی، تهمت و تهدید کردند. و صدای آمریکا و شبکه من و تو که به دور از خاک وطن مردم و رهبرم هستند، زنده باد و مرده باد سرمی‌دادند. و می‌گفتند که این کار را انجام دهید و آن کار را انجام ندهید.

چرخنده افزود: به عنوان یک سینماگر متوجه شدم این حال، حال بسیار خوبی است. این ماجرا ادامه پیدا کرد و به صفحات شبکه‌های اجتماعی رسید و همه چیز در اینستگرام شروع شد. در شب تولد پسرم، شیشه‌های ماشینم را شکستند. همان جا خطاب به حضرت علی (ع) گفتم یا علی(ع) حواس شما هست؟

ترانه بازدید : 366 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ابو حمزه ثمالی از امام سجاد علیه السلام و او از پدرش امام حسین علیه السلام نقل می کند که مردی نزد حضرت علی علیه السلام آمد و گفت:« تو را امیرالمؤمنین لقب داده‌اند. چه کسی تو را امیرمؤمنان قرار داده است؟»
امام علی پاسخ داد:« خداوند متعال.»

مرد پس از شنیدن این پاسخ، نزد پیامبر رفت و گفت:« ای رسول خدا، آیا علی راست می‌گوید که خداوند او را بر مردم امیر قرار داده است؟ »
پیامبر خدا غضبناک شد و فرمود:« علی با ولایت خداوند متعال، امیرالمؤمنین است. خداوند بالای عرش خود، پیمان امیرالمؤمنین بودن را برای علی بسته است و فرشتگانش را بر آن پیمان گواه قرار داده است.
علی خلیفه و حجت خدا و امام مسلمین است؛ اطاعت از او برابر با اطاعت خداوند است و نافرمانی از او برابر با نافرمانی خدا. هر کس به مقام علی ناآگاه باشد، به مقام من ناآگاه است و هر کس آگاه به مقام علی باشد، آگاه به مقام من است؛ هر کس امامت علی را انکار کند، نبوت مرا انکار کرده و هر کس امارت علی را منکر شود، رسالت مرا منکر شده است؛ هر کس فضل و مقام علی را رد کند، از مقام و فضل من کاسته و هر کس با او بجنگد، با من جنگیده است؛ هر کس او را دشنام دهد، مرا دشنام داده است، زیرا او از من است و از سرشت من آفریده شده است؛ او همسر فاطمه دخترم و پدر دو فرزندان من حسن و حسین است.»
آن گاه رسول خدا فرمود:« من و علی و فاطمه و حسن و حسین و نه نفر از فرزندان حسین، حجت خداوند بر مردم هستیم. دشمنان ما دشمنان خدا و دوستان ما دوستان خداوند هستند

http://daneshnameh.roshd.ir

ترانه بازدید : 340 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

روزی علی(ع) با غلام جوان شان، قنبر به بازار رفتند و دو پیراهن خریدند، یکی را به سه درهم و دیگری را به دو درهم. سپس به قنبر فرمودند: پیراهن سه درهمی را تو بردار. او گفت: مولای من، سزاوار است که شما لباس بهتر را بردارید. حضرت فرمودند: تو جوانی و مثل جوانان دیگر، به زیبایی علاقه داری. از آن گذشته من از خدای خود شرم دارم که لباسم از لباس تو بهتر باشد.

http://www.hawzah.net/

ترانه بازدید : 345 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یا علی! اگر نگران نبودم که گروه هایی از امت من، در حق تو سخنی بگویند که مسیحیان در حق حضرت عیسی گفته بودند امروز سخنی در مدح تو می گفتم که بر هیچ گروهی نگذری مگر اینکه خاک زیر پای تو را برای تبرک بردارند و از افزودن آب وضوی تو شفا طلبند.

http://www.kanoon-ansar.ir

ترانه بازدید : 470 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

حجت‌الاسلام قرائتی با تأکید بر قرائت زیارت متقن و معتبر «امین الله» گفت: «امین بودن» ویژگی لازم حاکم اسلامی و عنوان «امیرالمؤمنین» تنها مخصوص امام علی علیه‌السلام است.

یک نکته بگویم. بعضی‌ها می‌نویسند: امیرالمؤمنین (ع). در حالی که حدیث داریم اگر کسی بنویسد: (علیه السلام) تا مادامی که این کلمه روی کاغذ است برایش ثواب می‌نویسند. چرا خودمان را محروم می‌کنیم؟ امیرالمؤمنین هم لقبی است که منحصر به شخص حضرت علی است. زیارت امین‌الله هم یک صفحه تقریباً بیشتر نیست و در میان همه‌ زیارت‌نامه‌ها به قول علامه مجلسی (ره) «اصح» یعنی صحیح‌ترین و به قول شیخ عباس قمی (ره) در مفاتیح‌الجنان «در نهایت اعتبار» است. یعنی خیلی زیارت قوی است.

امتیاز زیارت امین‌الله این است که برای هر امامی هر زمانی می‌شود خواند. یعنی در هر زمان برای هر امام، بهترین زیارت، در عین حال خیلی کوتاه و یک صفحه. و این زیارت خیلی حرف دارد. اولین جمله‌اش این است که می‌گوییم: «السَّلَامُ عَلَیْکَ یَا أَمِینَ الله»، شما امین خدا هستید. آدم وقتی در مقابل امیرالمؤمنین می‌ایستد، می‌گوید: یا امیرالمؤمنین من در حد یک بزغاله، امین نیستم. اگر یک بزغاله به من بدهند، بگویند: تقسیم کن، کبابی‌اش را برای خودم برمی‌دارم. یعنی من در تقسیم یک بزغاله امانت ندارم. یک چیزی به من بسپارند، بگویند: 

ترانه بازدید : 342 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بابا . . . جونمی ، عمرمی ، قلبمی . . . دوستت دارم و به شما افتخار میکنم . امید که سایه شما تا ابد بر سر ما باشد

به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند فقط میگویم ” دوستت دارم پدر ” روزت مبارک
 

پدر جان روزت مبارک . فقط میتوانم بگویم دوستت دارم و از دور میبوسمت . ---
 
 
پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون
 
 
میلاد با سعادت مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع) محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد.
 
 
زیباترین ولادت: تنها کسی که در داخل خانه خدا بدنیا آمد، اوست.
زیباترین نام: بنا بر روایات متعدد، نام علی مشتق از نام خداست.
زیباترین معلم: علی تربیت شده دست پیامبر (ص) بود.
زیباترین سخنان: به تعبیر بسیاری از بزرگان، نهج البلاغه برادر قرآن کریم است
ترانه بازدید : 157 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روز جمعه همزمان با بارش شديد باران و جاری شدن سیلاب در اين شهر مقدس، برخورد صاعقه موجب از کار افتادن ساعت مشهور مکه شد.

به نوشته سایت روزنامه الحیاة، گروهی از فعالان سعودی در تويتر تصوير لحظه فرود صاعقه بر ساعت را منتشر كرده‌اند و برخی ديگر هم تاكيد كردند که برخورد صاعقه سبب توقف فعاليت ساعت مكه شده است.
 
این واقعه واکنش‌های متفاوتی را در میان کاربران اینترنت در پی داشت و عده ای از کاربران در نظرات خود، توقف ساعت "ملک عبدالله" را با قریب الوقوع بودن پایان عمر وی در ارتباط دانستند!
ساعت مكه به عنوان بزرگترين ساعت جهان در سال ۱۴۳۱ هجری قمری به دستور عبدالله حاکم عربستان بر فراز مجتمع برجهای البيت در ارتفاع حدود ۶۰۱ متر ساخته شد كه از مسافت حدود ۱۳ كيلومتری قابل رويت است.
 
ترانه بازدید : 182 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هرگز نیکی و بدی یکسان نیست بدی را با نیکی دفع کن، ناگاه خواهی دید همان کس که میان تو و او دشمنی است گویی دوستی گرم و صمیمی است . . . (آیه ی ۳۴ سوره فصلت)

قران

http://migna.ir/

ترانه بازدید : 140 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
۱. بیشتر چیزهایی که بخاطر آن نگران می‌شوید، هیچوقت اتفاق نمی افتند.

به این جمله از چرچیل توجه کنید:
«وقتی به عقب به همه این نگرانی‌ها نگاه می‌کنم، داستان پیرمردی را به خاطر می‌آورم که در بستر مرگ خود گفت که مشکلات بسیار زیادی در زندگی خود داشته است که بیشتر آنها هیچوقت اتفاق نیفتادند.»
این داستان زندگی همه ماست.
پس وقتی می‌فهمید که نگرانی‌ها کم‌کم در حال نمود است، این سوال را از خودتان بپرسید:
چقدر از چیزهایی که از آن می‌ترسیدم در زندگی‌ام اتفاق بیفتد، واقعاً اتفاق افتاده است؟
اگر شما هم مثل اکثر افراد باشید، پاسختان به این سوال این خواهد بود: خیلی کم.
و آن تعداد کم اتفاقات بد هم به اندازه که انتظار داشته‌اید دردناک نبوده‌اند.
نگرانی‌ها دیوهایی هستند که خودتان در ذهنتان می‌سازید.

پرسیدن مرتب این سوال از خودتان و یادآور شدن به خودتان که چقدر این نگرانی‌ها کوچک هستند، آرام ماندن قبل از اینکه آن نگرانی به یک طوفانی از افکار منفی تبدیل شود، را بسیار ساده‌تر می‌کند.
ترانه بازدید : 108 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1- خط اتو انداختن

اگر می‌خواهید شلوار خود را با اتو خط بیندازید که چشم همه را متحیر کنید، با اسفنج آغشته به آب و سرکه سفید محل مورد نظر را مرطوب کنید، سپس اتو بزنید.

2- روان شدن زیپ

اگر زیپ لباس شما سخت حرکت می‌کند، قطره‌ای روغن خیاطی یا کمی صابون به آن بمالید.

3- تیز کردن سوزن خیاطی

اگر سوزن چرخ خیاطی شما کند شده است. یک ورقه سمباده را زیر دستگاه قرار دهید و یک ردیف روی آن بروید تا سوزن تیز شود.

ترانه بازدید : 193 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

متن نامه «جوانا فرانسیس» نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی به زنان مسلمان لبنان:

در میان تهاجمات اسرائیل در لبنان و جنگ ترور صهیونیست‌ها، اکنون مسائل جهانی به موضوع اصلی خانواده‌های آمریکایی بدل شده است.من کشتار ،مرگ و نابودی را که در لبنان اتفاق افتاده می بینم ،اما من چیز دیگری را هم می بینم.

من تو را می بینم…

من نمی توانم کمکی بکنم اما می ببینم که تقریبا هر زنی ،بچه ای بغل کرده یا اطراف او بچه هایی هستند. می بینم هرچند آنها پوششی محجوبانه دارند لیکن هنوز زیباییشان می درخشد . اما این فقط زیبایی بیرونی نیست ، که متوجه آن می شوم،من چیزی عجیب در درون خود احساس می کنم ،غبطه می خورم…

اما نمی توانم چیزی بگویم ؛ فقط قدرت ، زیبایی، عفت و بیش از همه رضایت و شادی تو را تحسین می کنم. آری ، عجیب است اما به ذهن من خطور می کند که تو هر چند تحت بمباران اما از ما ، خوشحال تری.
چرا که تو هنوز زندگی طبیعی یک زن را داری . شیوه ای که زنان از ابتدا همواره چنین زندگی می کردند . در غرب هم تا دهه ۱۹۶۰ اینچنین معمول بود، تا اینکه به وسیله دشمنی مشترک بمباران شدیم.
اما ما با مهمات واقعی بمباران نشدیم ، بلکه با فساد اخلاقی و نیرنگ آلود و زیرکانه از طریق وسوسه بمباران شدیم.

ترانه بازدید : 125 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

همیشه مودب باشید
اگـر هـم از کـسی خوشتان نمی آید نیازی نیست که شان و منزلت خودتان را تا سطح اجـتمـاعی آن فرد تنزل دهید. مودب و با نزاکت بـاشید تـا بـرتـری خـود را نـسـبـت بـه آن شخص ثابت کنید.

هیچگاه دشنام ندهید
دشنام و ناسزاگویی مطلقا ممنوع می باشد. چون نشان دهنده آن است که شما قادر نیستید برای بـیـان عقاید خودتان از واژه ها ولغات مناسبتری بهره بگیریـد. از آن گذشته لاابالیگری همیشه دور از نزاکت و ادب می باشد.

با صدای بلند صحبت نکنید
هنگامی که با صدای بلند صحبت میکنید، بـاعث بالا بردن سطح استرس میان اطرافیان خود میگردید. بـلند صحبت کردن بیانگر آن است که شما قادر به بحث منطقی با دیگران نـیـستید و عجز شما را در استدلال معقولانه نشان می دهد و آنکه می خـواهـیـد حرف خودتان را با توسل به زور وخشونت به کرسی بنشانید . هـمـچـنـیـن بلند صحبت کردن سبب جلب توجه اطرافیان میگردد البته توجه منفی.

ترانه بازدید : 136 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دکتر مسعود اسماعیلی با اشاره به اینکه تپش قلب به معنی آگاه شدن فرد از میزان ضربان قلب است، گفت: تپش قلب می‌تواند به صورت ضربان‌هایی با سرعت و ریتم طبیعی، ضربان نامنظم و یا با سرعت زیاد احساس شود. احساس ضربان قلب در شرایط عصبی، هیجان و یا به دنبال ورزش طبیعی است.

وی با تاکید بر اینکه ممکن است بر حسب علت تپش، نشانه‌های اضافی نیز در ضربان قلب احساس شود، گفت: در این حالت تهوع و افزایش تعریق همراه با اضطراب و ترس شدید احساس می‌شود. اسماعیلی یادآور شد: احساس منگی و کوتاه شدن تنفس در تپش‌های قلب توام با فیبریلاسیون (لرزش) دهلیز قلب وجود دارد.

این متخصص قلب و عروق خاطرنشان کرد: کوتاه شدن تنفس، غش کردن و درد قفسه سینه در تپش قلب‌ همراه با سایر آریتمی‌های سریع قلب (نامنظمی ضربان قلب) بروز می‌کند.
وی در خصوص عوامل مستعد کننده تپش قلب گفت: آریتمی‌های زمینه‌ای (نامنظم و بدون ضربان قلب) فعالیت بیش از حد غده تیرویید و کم خونی از عواملی هستند که موجب تپش قلب می شوند.

اسماعیلی مصرف کافئین و نیکوتین را از عوامل محرک تپش قلب عنوان کرد و گفت: اضطراب، مصرف الکل و استفاده از داروهای مسدود کننده کانال کلسیم که برای درمان آنژین صدری و افزایش فشارخون تجویز می‌شوند از عوامل تشدید کننده تپش قلب هستند.
وی با تاکید بر اینکه اگر تپش قلب با نشانه‌هایی مانند درد قفسه سینه همراه باشد باید هر چه سریعتر به متخصص قلب مراجعه شود، گفت: احساس تپش قلب به ویژه از نوع نامنظم یا عود کننده باید توسط پزشک مورد ارزیابی قرار گیرد.

http://migna.ir

ترانه بازدید : 213 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بنابر آن‌چه از روايات به دست مي‌آيد، تنها راه تحصيل رضايت خداوند، تسليم محض در مقابل اوامر و نواهي اهل‌بيت (ع) و كسب رضايت ايشان است؛ چنان‌چه امام‌حسين (ع) به اين واقعيت اشاره‌اي رسا دارند. مي‌فرمايد: «رضِيَ اللهِ رِضانا أَهلَ الْبَيتِ»؛ رضايت خداوند در رضايت ما اهل‌بيت است.

آري، معيار رضايت و خشنودي خداوند متعال، جلب خشنودي و رضايت اهل‌بيت (ع) است و از همين روست كه مولانا صاحب العصر والزمان (عج) خطاب به محبان و شيعيان خويش مي‌فرمايند:

«فَليَعمَل كُلُّ امْرِءٍ مِنكُم بِما يُقَرِّبُ بِهِ مِنْ مَحَبَّتِنا وَ يَتَجَنَّبُ ما يُدنيهِ مِن كِراهَتِنا وَ سَخَطِنا»؛هر يك از شما بايد به آن­چه مايه نزديكي او به محبت ماست، عمل نمايد و از آن­چه ماية نزديكي او به نارضايتي و ناراحتي ماست، دوري و اجتناب كند.

خشنودي و رضايت اهل بيت (ع) نيز در اطاعت و تسليم محض ما در مقابل خواست ايشان است كه همان خواست و رضايت خداوند است. از اين روست كه وظيفه هميشگي ما پرهيزگاري و تسليم محض در مقابل اوامر و نواهي ائمه اطهار (ع) بوده و هست؛ چنان­كه پيام امام زمان (عج) به پيروانشان چنين است: «فَاتَّقُوا اللهَ، وَ سَلِّموا لَنا وَرُدُّوا الأَمرَ إلَينا»پس، تقواي الهي پيشه سازيد! و تسليم امر ما باشيد و كار را به ما واگذار كنيد.

http://aghatehrani.ir/

ترانه بازدید : 175 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 اولين شب جمعه ماه رجب را«ليلة الرغاب»(يعنى شب دلدادگان)مى‏گويند و براى آن عملى با فضيلت‏ بسيار از حضرت رسول صلى اللّه عليه و آله وارد شده كه آن را سيّد در كتاب«اقبال»و علاّمه حلى در«اجازه بنى زهره»نقل كرده‏اند،بعضى از فضيلت آن اينكه به سبب انجام آن گناهان بسيار آمرزيده مى‏شود،و نيز نمازى در آن وارد شده كه هركه آن را به جاى‏ آورد هنگام شب اوّل قبرش حق تعالى ثواب آن را به نيكوترين صورت و با روى گشاده و درخشان و زبانى گويا به سوى‏ او مى‏فرستد

،پس به او مى‏گويد:اى حبيب من تو را بشارت باد كه از هر شدّت و سختى نجات يافتى،بنده مى‏گويد تو كيستى؟به خدا سوگند من چهره‏اى زيباتر از چهره تو نديدم،و سخنى شيرين‏تر از سخن تو نشنيدم،و بويى بهتر از بوى‏ تو نبوييدم!!پاسخ ميدهد:من ثواب آن نمازم كه در فلان شب،از فلان ماه،از فلان سال به جاى آوردى‏ امشب نزد تو آمدم تا حقّت را ادا كنم،

و مونس تنهايى تو باشم،و هراس را از تو برگيرم و هنگامى‏كه در صور(شيپور قيامت) دميده شود،در عرصه قيامت سايه‏اى بر سرت خواهم افكند،پس خوشحال باش كه خير هرگز از تو جدا نخواهد شد.كيفيت‏ اين نماز چنين است

ترانه بازدید : 107 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1 . تهوع به همراه استفراغ يا بدون آن:
اغلب زنان حدود 2 هفته بعد از عقب افتادن پريودشان، دچار اين علامت مي شوند كه صبح ها شديدتر است و چند ساعت بيشتر طول نمي كشد، بنابراين به آن "بيماري صبحگاهي" نيز مي گويند. اين حالت حدود 6 تا 12 هفته طول مي كشد و سپس برطرف مي گردد. (البته در تعداد كمي از زنان، تهوع و استفراغ از ابتداي بارداري شروع مي شود و يا تا انتهاي آن به طول مي انجامد.) علت تهوع، احتمالا افزايش شديد هورمون حاملگي يا همان hCG و يا وضعيت روحي و رواني مادر است.
2 . اختلال در ادرار كردن
در سه ماهه اول حاملگي، رحم در حال رشد به مثانه كه در جلوي آن قرار دارد، فشار وارد مي كند و سبب تكرر ادرار مي شود. به تدريج با جابجا شدن رحم از اين فشار كاسته مي شود و انتهاي بارداري با وارد شدن سر جنين به داخل لگن مادر، این فشار مجددا آغاز مي شود.
3 . خستگي زودرس
يكي از بارزترين و شايع ترين علائم بارداري است كه اكثر بانوان به آن دچار مي شوند.

ترانه بازدید : 147 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مواد لازم

1 کیلو گرم

نصف لیوان

1 ق چایخوری

1 سطل متوسط

گوشت گردن گوسفندبدون چربی

شکر

زعفران

ماست شیرین

 

 

 

 

 

 

 

 

چگونگی تهیه

 ماست را قبلا کيسه می اندازيم تا کاملا سفت شود گوشت را خوب می پزيم تا يک ليوان آب باقی بماند سپس گوشت پخته شده را روی تخته انداخته وکم کم با کف دست يا گوشتكوب نرم می کنيم و در حبن کوبيدن آب گوشت را اضافه می کنيم ماست را کمی گرم می کنيم ولی نبايد بجوشد و بتدريج به گوشت اضافه می کنيم . باز با کف دست نرم می کنيم تا گوشت کاملا در ماست مخلوط شود شکر را اضافه کرده باز هم می کوبيم تا شکر حل شود. سپس زعفران سائيده و آب کرده را مخلوط مايع کرده خوب بهم می زنيم خورش ماست را در ظرف ريخته و روی آن را با زرشک و زعفران تزئين می نمائيم می توانيم يک يا دو عدد زرده تخم مرغ اضافه کرده وخوب مخلوط کنيم و به حدی که خورش گرم شود روی آتش بگذاريم وبعد در ظرف ريخته و تزئين کنيم .

در ضمن این غذا را نیز می توان با گوشت مرغ پخته شود.

خورشت

 

http://honareashpazi.ir

ترانه بازدید : 184 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:

سلام علیکم و رحمة الله ،

هر روز بلکه هر روز و شب نماز استغاثه به امام زمان بخوانید و هر روز صبح زیارت آل یس را با توجه و تضرع بخوانید و اگر موفق به ترک شدید این توسلات را رها نکنید و خیالتان به ترک چند روزه مطمئن نشود باید دست از توسل و تضرع برندارید.

http://javedan.ir

ترانه بازدید : 132 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دکتر فرناز عطائی متخصص روانپزشکی گفت: در تمام اعصار، اندیشمندان درباره معنای خوشبختی بررسی کرده اند. راستی خوشبختی چیست؟

وی با طرح سوالات زیر میزان رضایت شما را از زندگی ارزیابی می کند.

 
اگر می خواهید بدانید که نسبت به دیگران چقدر خوشبخت هستید، پرسشنامه زیر را تکمیل کنید.

1 ـ وقتی مسابقه ای را می بازم از آن لذت نمی برم.
Rدرست Qغلط


2 ـ وقتی کسی درباره من لطیفه ای می گوید از آن لذت می برم.
Rدرست Qغلط


3 ـ وقتی کسی از دوستانم در حضور من جایزه ای را می برد خوشحال می شوم.
Rدرست Qغلط


4 ـ اگر کسی در صف از من جلو بزند اعتراض می کنم.
Rدرست Qغلط

ترانه بازدید : 139 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

يكي از چيز‌هايي كه خيلي كمك مي‌كند به انسان در باب خودسازي نماز است، ( البته نماز با توجه ) نماز را بايد باتوجه خواند والا اين الفاظ را اگر شما فقط بي‌معنا بگوئيد يك امواج صوتي در هوا بوجود مي‌آورد، در حالي كه امواج صوتي از نماز را مي‌خوانيم به اين كلمات و به اين حقايق دل بدهيم و با آنها آشنا بشويم. ولذا بايد در انها انديشه كرد و آنها را باتوجه به معنا تلفظ كنيم، كه اگر نماز اينطور باشد، به انسان خيلي ترقي و تكامل مي‌دهد و انسان را بطور محسوسي اصلاح مي‌كند. اين هم يكي از درجات اقامه‌ي صلوه است.

http://www.leader.ir

 

 

ترانه بازدید : 142 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امام باقر

اخلاق و فضایل امام محمد باقر (ع)

امامان معصوم، نسخه عملی آیات نورانی قرآن مجید هستند. همه آنچه از اخلاق و فضایل و ویژگی های انسان کامل است در وجود آنان در حد اعلی موج می زند. یکی از بارزترین ویژگیهای امام جامعیت اوست .

همه ی فضایل و ویژگی های انسان کامل در وجود امام محمد باقر (ع) متبلور بود. مرجعیت علمی و پاسخگویی به پرسشهای مردم، عبادت و تهجد و شب زنده داری، کار و تلاش در اوج زهد و تقوا، حضور سازنده و مؤثر در جامعه، شکیبایی و بردباری در روابط اجتماعی، رسیدگی به محرومان، صمیمیت و محبت با دوستان، محبت و عاطفه نسبت به خانواده، رعایت حقوق و نیازهای روحی همسران، عدم تحمیل ایده‏های خویش بر همسران، رعایت جمال و زی شرافتمندانه، اهتمام به حقوق مالی مردم و….تنها پاره ای از ویژگی های امام محمد باقر (ع) است.

ترانه بازدید : 611 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1. هنگامی که از حضرت رضا علیه‌السلام اذن دخول می‌طلبید و می‌گویید:

«أ أدخل یا حجة الله: ای حجت خدا، آیا وارد شوم؟»

زیارت امام رضا علیه‌السلام از زیارت امام حسین علیه‌السلام بالاتر است، چرا که بسیاری از مسلمانان به زیارت امام حسین علیه‌السلام می‌روند ولی فقط شیعیان اثنی عشری به زیارت حضرت امام رضا علیه‌السلام می‌آیند.

2. به قلبتان مراجعه کنید و ببینید آیا تحولی در آن به وجود آمده و تغییر یافته است یا نه؟ اگر تغییر حال در شما بود، حضرت علیه‌السلام به شما اجازه داده است. اذن دخول حضرت سید الشهداء علیه‌السلام گریه است، اگر اشک آمد امام حسین علیه‌السلام اذن دخول داده‌اند و وارد شوید.

ترانه بازدید : 130 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به امام صادق (علیه السلام) گفتم:«در دوره حضرت مهدی، با اهل ذمه (یهود و نصارا) چگونه رفتار می شود؟ فرمود: «با آنان از سر آشتی و مسالمت رفتار می کند؛ همان گونه که پیامبر (صلی الله علیه و آله) با آنان از سر مسالمت رفتار کرد»

http://www.tebyan.net

ترانه بازدید : 121 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی شماره یک:
جمعه 23 خرداد ساعت 23:30
اسپانیا- هلند

بازی شماره دو:
یکشنبه 25 خرداد ساعت 2:30
انگلیس – ایتالیا

بازی شماره سه:
دوشنبه 26 خرداد ساعت 20:30
آلمان – پرتغال

بازی شماره چهار:
سه شنبه 27 خرداد ساعت 23:30
برزیل- مکزیک

بازی شماره پنج:
سه شنبه 3 تیر ساعت 20:30
ایتالیا – اروگوئه

بازی شماره شش:
چهارشنبه 4 تیر ساعت 20:30
نیجریه – آرژانتین

http://fifaday.ir

ترانه بازدید : 142 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به برس موی سرتان توجه کنید

برای بررسی نحوه کارکرد تیروئید و اطلاع پیدا کردن از میزان کمبودهای بدن بهتر است به میزان ریزش موهایتان توجه کنید. کمبود آهن، روی و بیوتین عواملی برای ریزش مو هستند. دلیل دیگر ریزش مو را می توان به اختلالات تیروئیدی نسبت داد. اگر به تازگی بچه دار شده اید و یا شروع به مصرف قرص های خاصی کرده اید، ممکن است به سبب تغییرات هورمونی هم دچار ریزش مو شوید. در صورتی که تعداد موهای موجود در برس بیش از حد عادی بود، سعی کنید آنها را بشمارید. ریزش ۱۰۰ عدد تار مو در روز برای افراد بزرگسال کاملا عادی است.

تعداد صفحات : 21

درباره ما
آسمان هفتم مطالب روانشناسی نوآوری مطالب عرفانی مذهبی آسمان عکس آشپزی دکوراسیون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 805
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 821
  • بازدید ماه : 653
  • بازدید سال : 29,385
  • بازدید کلی : 221,802