loading...
سایت سرگرمی و تفریحی آسمان
ترانه بازدید : 175 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 اولين شب جمعه ماه رجب را«ليلة الرغاب»(يعنى شب دلدادگان)مى‏گويند و براى آن عملى با فضيلت‏ بسيار از حضرت رسول صلى اللّه عليه و آله وارد شده كه آن را سيّد در كتاب«اقبال»و علاّمه حلى در«اجازه بنى زهره»نقل كرده‏اند،بعضى از فضيلت آن اينكه به سبب انجام آن گناهان بسيار آمرزيده مى‏شود،و نيز نمازى در آن وارد شده كه هركه آن را به جاى‏ آورد هنگام شب اوّل قبرش حق تعالى ثواب آن را به نيكوترين صورت و با روى گشاده و درخشان و زبانى گويا به سوى‏ او مى‏فرستد

،پس به او مى‏گويد:اى حبيب من تو را بشارت باد كه از هر شدّت و سختى نجات يافتى،بنده مى‏گويد تو كيستى؟به خدا سوگند من چهره‏اى زيباتر از چهره تو نديدم،و سخنى شيرين‏تر از سخن تو نشنيدم،و بويى بهتر از بوى‏ تو نبوييدم!!پاسخ ميدهد:من ثواب آن نمازم كه در فلان شب،از فلان ماه،از فلان سال به جاى آوردى‏ امشب نزد تو آمدم تا حقّت را ادا كنم،

و مونس تنهايى تو باشم،و هراس را از تو برگيرم و هنگامى‏كه در صور(شيپور قيامت) دميده شود،در عرصه قيامت سايه‏اى بر سرت خواهم افكند،پس خوشحال باش كه خير هرگز از تو جدا نخواهد شد.كيفيت‏ اين نماز چنين است

ترانه بازدید : 107 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1 . تهوع به همراه استفراغ يا بدون آن:
اغلب زنان حدود 2 هفته بعد از عقب افتادن پريودشان، دچار اين علامت مي شوند كه صبح ها شديدتر است و چند ساعت بيشتر طول نمي كشد، بنابراين به آن "بيماري صبحگاهي" نيز مي گويند. اين حالت حدود 6 تا 12 هفته طول مي كشد و سپس برطرف مي گردد. (البته در تعداد كمي از زنان، تهوع و استفراغ از ابتداي بارداري شروع مي شود و يا تا انتهاي آن به طول مي انجامد.) علت تهوع، احتمالا افزايش شديد هورمون حاملگي يا همان hCG و يا وضعيت روحي و رواني مادر است.
2 . اختلال در ادرار كردن
در سه ماهه اول حاملگي، رحم در حال رشد به مثانه كه در جلوي آن قرار دارد، فشار وارد مي كند و سبب تكرر ادرار مي شود. به تدريج با جابجا شدن رحم از اين فشار كاسته مي شود و انتهاي بارداري با وارد شدن سر جنين به داخل لگن مادر، این فشار مجددا آغاز مي شود.
3 . خستگي زودرس
يكي از بارزترين و شايع ترين علائم بارداري است كه اكثر بانوان به آن دچار مي شوند.

ترانه بازدید : 147 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مواد لازم

1 کیلو گرم

نصف لیوان

1 ق چایخوری

1 سطل متوسط

گوشت گردن گوسفندبدون چربی

شکر

زعفران

ماست شیرین

 

 

 

 

 

 

 

 

چگونگی تهیه

 ماست را قبلا کيسه می اندازيم تا کاملا سفت شود گوشت را خوب می پزيم تا يک ليوان آب باقی بماند سپس گوشت پخته شده را روی تخته انداخته وکم کم با کف دست يا گوشتكوب نرم می کنيم و در حبن کوبيدن آب گوشت را اضافه می کنيم ماست را کمی گرم می کنيم ولی نبايد بجوشد و بتدريج به گوشت اضافه می کنيم . باز با کف دست نرم می کنيم تا گوشت کاملا در ماست مخلوط شود شکر را اضافه کرده باز هم می کوبيم تا شکر حل شود. سپس زعفران سائيده و آب کرده را مخلوط مايع کرده خوب بهم می زنيم خورش ماست را در ظرف ريخته و روی آن را با زرشک و زعفران تزئين می نمائيم می توانيم يک يا دو عدد زرده تخم مرغ اضافه کرده وخوب مخلوط کنيم و به حدی که خورش گرم شود روی آتش بگذاريم وبعد در ظرف ريخته و تزئين کنيم .

در ضمن این غذا را نیز می توان با گوشت مرغ پخته شود.

خورشت

 

http://honareashpazi.ir

ترانه بازدید : 184 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:

سلام علیکم و رحمة الله ،

هر روز بلکه هر روز و شب نماز استغاثه به امام زمان بخوانید و هر روز صبح زیارت آل یس را با توجه و تضرع بخوانید و اگر موفق به ترک شدید این توسلات را رها نکنید و خیالتان به ترک چند روزه مطمئن نشود باید دست از توسل و تضرع برندارید.

http://javedan.ir

ترانه بازدید : 131 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دکتر فرناز عطائی متخصص روانپزشکی گفت: در تمام اعصار، اندیشمندان درباره معنای خوشبختی بررسی کرده اند. راستی خوشبختی چیست؟

وی با طرح سوالات زیر میزان رضایت شما را از زندگی ارزیابی می کند.

 
اگر می خواهید بدانید که نسبت به دیگران چقدر خوشبخت هستید، پرسشنامه زیر را تکمیل کنید.

1 ـ وقتی مسابقه ای را می بازم از آن لذت نمی برم.
Rدرست Qغلط


2 ـ وقتی کسی درباره من لطیفه ای می گوید از آن لذت می برم.
Rدرست Qغلط


3 ـ وقتی کسی از دوستانم در حضور من جایزه ای را می برد خوشحال می شوم.
Rدرست Qغلط


4 ـ اگر کسی در صف از من جلو بزند اعتراض می کنم.
Rدرست Qغلط

تعداد صفحات : 135

درباره ما
آسمان هفتم مطالب روانشناسی نوآوری مطالب عرفانی مذهبی آسمان عکس آشپزی دکوراسیون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 805
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 686
  • بازدید ماه : 518
  • بازدید سال : 29,250
  • بازدید کلی : 221,667